tiistai 17. tammikuuta 2012

Luku 10 lähenee loppuaan...

Elämässä on mentävä eteenpäin ja tietyt asiat kestää aikansa. Miltä tuntuu olla käännekohdassa? Kun jokin asia loppuu ja uusi alkaa? Se tuntuu hämmentävältä, ehkä pelottavaltakin, innostavalta, miellyttävältä, jännittävältä... Minulla on edessä uuden sivun kääntäminen elämässäni. Olen henkisesti siihen jo valmistautunut (tai valmistautumassa).. Nimittäin syksyllä palaan töihin!!! Se on minulle iso juttu viiden kotivuoden jälkeen.. Syksyllä on mennyt jo 5,5 vuotta! Huh, kyllä aika rientää! Onneksi itse ei vanhene ollenkaan ;) olen tykännyt olla kotona lasteni kanssa ja olen hyvin kiitollinen ja onnellinen, että minulla on se mahdollisuus ollut. Olen kuitenkin alkanut kaipaamaan elämääni "jotain omaa". Onneksi rakas harrastukseni, tanssi, alkoi taas pitkän joulutauon jälkeen! Työhön paluussa on sekin musta verho edessään, sillä en tiedä tulevaa työtehtävääni. Tai onko sitä edes? Toivottavasti jotain löytyy... Työelämään palaaminen näin usean vuoden jälkeen on hieman jännittävää.. Osaanko olla aikuisten kanssa enää?! Onko käytöstavat tallella?? ;) Kaipa ne sieltä taas jostain kumpuaa. Vaikka töihin palaaminen on iso juttu, olen ottanut myös harppauksen kohti unelmaani.... Siitä ei vielä sen enempää, mutta olen hyvin innoissani ! Töihin paluussa eniten mietityttää lapset. Pikku A on syksyllä vasta 1v 4kk ja hänet pitäisi laittaa tarhaan!! Miten mun pikku mussukka pärjää siellä, kun äidin syli ei olekaan saatavissa?! Kyllähän nuo isommat siellä pärjää. Varmasti nauttivat kavereista ja puuhailuista. K:lle pitää varmaan opettaa itsepuolustusta ettei muut vie hänen lelujaan ja siten pahoita hänen mieltään. B osaa varmaan puoliansa pitää paremmin. Kyllä on varmasti ripsarit poskilla, kun ensimmäistä kertaa lähden tarhan pihasta porhaltamaan työpaikkaa kohti... Ai kauhee... Entäs aamut sitten? Monelta täytyy herätä,mettä ehtii valmistaa lapset päivään ja ettei itsekään näytä karanneelta tarhapöllöltä? Kyllä siinä silmänaluset tummenee ihan huomaamattaan.. Tai sitten tarhasta haut, kaupassa käynnit, ruuanlaitot, pyykkäys, kodin siivous?? Huoh.. Tais stressilevelit nousta taas punaselle.. Jo valmiiksi! Uusien tuulien myötä, aion päivittää blogini ulkonäköäkin. Pitäisi myös kirjoitella useammin, tämä on kivaa ja saa purkaa tunteitaan, jesss!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti