lauantai 13. lokakuuta 2012

Magic of Sunday mornings

Sunnuntaiaamuissa  on jotain tosi rauhallista ja rauhoittavaa. Ne ovat hitaitabja niistä pitää nauttia. Olen aina tykännyt sunnuntaista. Luultavasti siksi, kun on saanut levätä ja vielä on vapaata.. En ainakaan siksi että seuraava päivä on maanantai. Ihana nauttia lasten kanssa yhteisitä vapaista! Extravapaata oli lapsilla tällä viikolla 2 päivää, mutta Bensku halusi mennä päiväkotiin. Ihanasti on sinne kotiutunut ja viihtyy. Keke halusi jäädä kotiin, kun Adepade sairasti kotona. Pitkittynyt silmätulehdus johtui korvatulehduksesta.. Eiköhän nyt saada tyttö kuntoon! Lapset on kyllä ihanan reippaita kipeinäkin.

Töissä aika menee kyllä koska töitä riittää. Ja lisää on tulossa, millä ajalla?! Sitten hän sen näkee.....

Ens vkonloppuna perinteiset Kauneus ja terveys messut !!!! Jeeeeee!!! Toivon kivoja kynsijuttuja ;)

Tämä viikonloppu on ripsi weekend,kaksi huoltoa ja ens viikolla taas kahdet ripset :) Mä oon niin onnellinen, että ihmiset viittii tulla mulle vaika vielä harjoittelen ja olen niiiin hidas! Ihaia ootte te ihanat tyypi :) <3 p="p">
Ei sitä enää paljoa ehdi arki-iltoina tehdä muuta kun ruokaa, syödä, siivota, laittaa eväät ja kylvettää lapset..Luulin, että jaksan lähtee salille yhtenä arki-iltana kasin jälkeen mutta mähän oon jo niin väsynyt sillon!! Tanssiin kyllä jaksan mennä ;) Tällä viikolla en päässyt sinnekään kun iski nuha ja köhä ja tuntui että olis lämpöä...

Better next week 4 U !!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti