maanantai 30. syyskuuta 2013

Syksy on tullut

Hrrr, kylmä syksy on saapunut.. Todella vaikea mitettiä,mitä sitä pukee, kun tuntuu olevan jäässä kaikissa muissa vaatteissa paitsi toppatakissa ja sen aikahan ei vielä ole... Toisaalta kyllä ihan hyvä, en odota tulevaa talvea ollenkaan.. Se lumen ja pakkasen määrä, ei kiitos! Iltasinhan on ihanaa polttaa kynttilöitä, niistä tulee kaunis tunnelma ja olen aina rakastanut kynttilöitä, mutta en sitä kylmää.....
Niin kiva olis pitää meillä kotona jotkus syysbileet ennen tosi kylmiä kelejä, että pääsis vielä tohon meidän terassille. Jäävät varmaan pitämättä, mutta semmosia me ollaan ajateltu jo vähän aikaa.

Olin viime viikon kipeänä ja nyt tervehtymässä, yskää on mutta sehän nyt voi taas kestää.. Kai? Oon käyny pari kertaa nyt hierottavana, vitsit mun selkä ja hartiat on jumissa. Sen salin kun sais taas kalenteriin niin olis hyvä juttu. Kyllä vuorokaudessa sais olla enemmän aikaa tai sit tällä nykyisellä määrällä sitä kun sais aina kaikki jutut menee niin että ehtis ja pääsis enemmän ja kaiketi rauhassa.. No, järjestely kysymyshän se on, mun työkuviot ei aina mee ihanteellisesti, kun saattaa olla keskellä päivää jopa 5h taukoo.. Kait ne siitä tasottuu aikanaan.

Tässä ei ihan välity se kaunis tunnelma, mutta on ainakin vähän osviittaa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti