maanantai 26. maaliskuuta 2012

Sekaisin auringosta

Ihanaa, aurinko!! Yhtenä päivänä istuskelin takapihan oven kynnyksellä, kahvikupin kanssa ja nautin lämmöstä!! Niin lämmin tuli, että pitkähihaisen heitin pois. Kyllä tuli kesäfiilis, ai että. Sulaisivat vaan lumet äkkiä pois ja tulisi kevät. Pitkä aika siihen ei enää olekaan. Eilen oli tyttöjen yhteissynttärit, B 5v ja A 1v! <3 A oli juhlista ihan "ulkona" kun kuume nousi kesken bileiden. Eli omassa sängyssä meni sitten suurin osa ajasta. Esim. A:n kummisetä ei nähnyt kummityttöään hereillä ollenkaan!! Tänään on sitten kaikki ihan poikki eilisestä juhlsta johtuen. Musta tuntuu etten saa mitään aikaiseksi... Nyt pitää sitten lukea ihan hulluna, nimittäin lisenssikokeet on tulevana perjantaina ja lauantaina!! Käääääääk!! Nyt kun luen, niin tuntuu että kaikki menee ohi, on sellanen "pakko-lukea-ja-oppia-kaikki-nyt" fiilis. Olen jo nähnyt unen, jossa olin teoriakokeessa ja en osannut yhtään mitään... Pelot nousee esiin, vaikka en mä sitä teoriakoetta niin paljoa jännitä kuin käytännön koetta. Nooh, paniikki ehtii vielä nousta, mutta toivon ettei se nousisi, ainakaan kovin suureksi. Ja voi Venäjä, kun mullekin taitaa nuha iskeä!! Nyt vaan kaikki dropit naamariin ettei pahene viikonlopuksi. Se siis tietää sitä, että treeniin tulee taukoa.. :( tylsää!! Tanssia aion, mutta salille en mee huhkimaan. Vaikka viime tanssitunnillakaan ei ollut kevyestä menosta tietoakaan, maksimisyke tunnin aikana oli 199!!! Ihan hullua, voiks se pitää paikkaansa?! Kovaa mentiin kyllä, mutta mentiinkö noin kovaa?? Se jää arvoitukseksi. Tai sitten keho jo kertoi, että kipeeksi oon tulossa. Sykkeistä senkin meinaan näkee.. Mä oon nyt ihan seis mun ajatuksieni kanssa. En osaa ajatella mitään ja silti kaikkia asiat pyörii päässä. I need a secretary.. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti