maanantai 9. huhtikuuta 2012

Tukka hyvin, kaikki hyvin?

Mielessä on taas vaikka ja kuonka aiheita, joista kirjoittaa. Jotenkin ne on sekaisin pääkopassa... Katsotaan mitä sieltä tulee ulos tällä kertaa ;) Nyt on FAF Gym Instructor -koulutus takana ja koetuloksia odotellaan jo kovasti!! Sain hyvää palautetta käytännönpäivästä, se teoriaosuus jännittää nyt enemmän! Oli tosi vaikea koe ja kaikkea pikku nippelinappeli tietoa piti siihen osata HUH!! Noh, se on tehty ja nyt pidetään peukut pystyssä. Vasta lisenssin saamisen jälkeen haen salilta töitä, nyt on vähän turha. Vielä pitäis viikko kitua.. Jännäääää! :) En malta odottaa, että pääsis jo oikeesti tekee saliohjauksia ihan for real! Oon niin täynnä energiaa ja oppimisen halua, että moni ei usko. Nyt oon pitänyt taukoa tosta opetusmatskusta, mutta tänään avasin sen, kun on taas asiat pyörinyt mielessä ja piti tarkistella, että onko ymmärtänyt ne oikein.. Ja olinhan mä! Se tuntui taas hyvälle ja monta kysymystä tuli mieleen lisää! Onneksi oon saanut tehdä kavereille ohjelmia ja harjotella sitä kautta. Kaverit antaa hyvin palautetta (hyvää ja huonoa) ja siitä on taas hyvä jatkaa, kun tietää, mitä teki hyvin ja missä voi parantaa. Kiitti kamut!! Pääsiäinen on mennyt lähinnä kotona omalla porukalla, yhdet synttärit oli ja mummolassa käytiin. Ollaan rempattu ja olen ollut rakkaan sähkömieheni apuna hieman huonolla menestyksellä ;) olis työt sujunut varmaan puolet nopeemmin jonkun muun kanssa. Ja sithän multa meni hermot.. Surprize.. :) No kaikesta selvittiin. Erittäin kivaa tässä pääsiäisessä on ollut se, että oon päässyt salille AAMUISIN!! Olen niin aamuihminen, niin tää on ollut luksusta. Arjen luksusta!! Treeni on luistanut ja ohjelma ollut hyvä. Tavoitteena siis saada lihasmassaa ja rasva% alemmas. Kaunis, treenattu ja sporttinen kroppa, ei mitään kehonrakennustouhua. Siihen ei mun psyykkinen puoli olis valmis. Ravintopuoli on aika jees, vähän sais kiristää herkkupuolesta vielä, ei mitenkään dramaattisesti, mutta turhat pois. Mitäs niillä muutenkaan tekee?? Meillä on myös kiva uusi vaaka, joka kertoo painon lisäksi kehonkoostumuksen. Se mittaa rasvan, lihaksen ja veden määrän kehoss? Luotan siihen, koska esim. Rasva% on ollut sama kuin semmoisella kunnon kehonkoostumusmittauslaitteella ja bioimbedanssilla mitattuna. Kaunista käyrää piirtää, vaikka yks suuri epäkohta siellä on, se tuli siitä kun kokeilin sitä sukat jalassa!! Se tulos oli, että mulla ei ole lihasta vaan sikana rasvaa ja en muista mitä vedelle kävi ;) Olen saanut palauttaa mieliin vähän kauppiksen aikaisia juttuja, kun olen auttanut ihanaa, rakasta ystävääni oman kampaamon perustamisessa. On ollut tosi kivaa, että on ollut jotain oikeeta tekemistä tän kotona olon vastapainoksi. Sain uuden, ihan törkeen hienon, tukan sieltä pari viikkoa sitten! Nyt on hyvin luonnollista vaaleeta sävyä ja ihan tosi vaaleita (melkeen valkosia, muttei nyt kuitenkaan) raitoja. Nyt on kuulkaas niin magee parturi-kampaamo Studio Play avattu Arabianrannassa Helsingissä, että toista ei löydy! Puitteet on niin mageet ja ystäväni tosi ammattitaitoinen ja ihana ihminen!! Tässä kotisivujen osoite, josta voitte käydä paikkaa ihailemassa ja kannattaa hyödyntää avajaistarjous: huhtikuun ajan ajanvaranneille -30% kaikista palveluista!!! www.studioplay.fi katso, kokeile ja ihastu! Toivottavasti tämän viikon sääennusteet pitää paikkaansa ja lämpötila nousis sinne kymmeneen ja aurinko paisais! Lumet sais jo lähteä ja kesä tulla vaikka heti! Tai heti, kun oon hakenut allergialääkkeet mulle ja lapsille. Sitten me ollaan valmiita!! Aurinkoista viikkoa, nauttikaa auringosta kävelylenkeillä, ostakaa pöydälle kaunis kukkakimppu ja ravitkaa itseänne terveellisesti lisäämällä kasviksia lautaselle! Pieniä juttuja ja yhtäkkiä huomaattekin, että voitte jo paljon paremmin <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti