lauantai 28. huhtikuuta 2012

Polkupyöriä ja motocrossia

Ihana viikko takana! :)

Vaikka eilen illalla olin HYVIN väsynyt... Ollaan touhuttu ja tehty NIIN paljon, että iltasin on itsestä veto ihan pois. Ja jos joku ei tiedä, niin olen väsyneenä hyvin kärttyinen.... :/ Not nice. No mutta ei muistella sitä sen enempää! Voin sanoa, että yön nukuin todella hyvin!!

Tällä viikolla oli "vika" tanssitunti, ens viikolla alkaa sitten kauden jatko, joka kestää kuukauden. Ihan kiva ettei loppunut vielä kokonaan! Tanssi on mulle se mun juttu, jossa pääsen kaikesta niin irti! Oon täysin jossain omissa athmosfääreissä.. ja tanssi on ainoo, josta oon sen liikunnan flown kokenut -ja vieläpä usein!!

Käytiin mun kaverilla, joka on alkanut tekemään pipoja! Sieltähän lähti pipot meille tytsyille :) Adessa sai hienon liilan, jossa on mustia tähtiä ja pipo on neliön mallinen. Bensku valitsi ihanan kirkkaan pinkin/ fuschian punaisen, jossa mustia eri kokoisia palloja ja mulla on sellainen musta ruttupipo, jossa on kimaltavan hopeisia raitoja. Ja mua niin harmitti, kun mentiin tänään kannustamaan mun isoveljeä motocross-kisoihin, että unohdin mun pipon kotiin!! Se on niin hieno, että pidän sitä aina ulkona ollessa :)

Kisoissa oli kyllä kiva olla pitkästä aikaa ja Benita ja Kevin oli mun mukana. Niillä oli kivaa leikkiessään serkkunsa kanssa! Välillä oli enon pakussa hätävilkut päällä, pojat "ajoi" ja Hevisaurus soi! Me katsottiin vain eka erä, jossa veljeni sijoittui kolmanneksi ja toisessa erässä se voitti! Se olis pitänyt kyllä nähdä!! Onneksi sentään ekassa erässä ne nousi neljänneltä sijalta kolmosiksi. Keke kannusti hienosti enoaan hurraamalla, taputtamalla ja huutamalla "paina kaasua!". Mun kännykällä ei oikein saa hyviä kuvia, mutta tällä kertaa ei muutakaan ollut..

 Bensku ja Keke ovat olleet ihan hurjina pyöräilyyn! Tällä viikolla vihdoin saatiin hommattua Benskulle sen synttärilahjaksi toivoma fillari ja päivä sen jälkeen isi toi töistä tullessaan Kekellekin pikkupyörän ja Benksulle myös pikku pyörän (joka on Adelle sit hyvä ensipyörä). Benita voi harjoitella ilman appareita ajamista sitten sillä pienemmällä, kun jalat yltää maahan.

Piha alkaa saada uutta ilmettä. Tänään hani purki terassin!! Myös kolme suurta juuripaakkua se kaivoi ylös.. Hirvittävän näköisiä.. Puskien alta haravoin ja irto-oksan pätkiä olen pussittanut viikolla. Jotain kukkasta pihassa vähän kasvaa ja nupullaankin on jotain.. Näinkin hyvänä viherpeukalona en tosiaan osaa sanoa mitä ne on... Nupullaan olevia ajattelin tulppaaneiksi, mutta isäni sanoi tänään niiden olevan ehkä narsisseja.. Saas nähdä mitä sieltä tulee :) Mulla on kädet ihan rutikuivat kaiken tän pesemisen jälkeen! Onneksi noita käsirasvoja löytyy.. Thank God (eiku siis äiti ;) ).









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti