maanantai 14. toukokuuta 2012

Viikkotiedote ;)

Zuippaduida! ;)

Meidän Bensku on ollut suurena apuna tällä viikolla. No, onhan se aina, kun haluaa auttaa ja tehdä isojen juttuja ihan itse. Nooo, tällä viikolla se teki mulle iltapalan valmiiksi! Pääsin suihkusta valmiiseen pöytään syömään hyvät voileivät. Kyllä silloin olikin nälkä, kun tulin suoraan tanssitunnilta kotiin! Viime viikolla oli kahdella tunnilla ja jälkimmäisen koreografia jäi hyvin mieleen ja oon tanssinut sitä täällä kotona. Mä näin untakin joku yö, että tanssin vaan! Sitä voisin kyllä tehdä joka päivä, nautin siitä niin paljon.

Sitten loppuviikosta Bensku tuli sanomaan mulle keittiöön, että "Äiti, mulla on sulle yllätys. Tuu tänne. Laita silmät kiinni.". Sitten se ohjasi mut meidän makkariin ja sanoi "Saa avata!" Minä jäin ovelle seisomaan, ihan että mitäs tässä nyt pitäisi katsella... Kysyinkin varmaan, että mikä se yllätys on, johon Bensku sanoi reippaasti, että "mä petasin teidän sängyn ihan itse!" WAAAAUUU!! Siinä vaiheessa (vasta!) tajusin, että enhän mä ollut sitä sänkyä sinä aamuna pedannut edes. Bensku oli niin hienosti sen sängyn pedannut! Oli myös Adepadenkin sängyn hienosti pedannut! :)

Äitienpäivänä sain aamupalan (leipää, maitoa ja kahta eri kakkua) sänkyyn. Piti melko nopeasti siirtyä pöytään, kun Adepade ei ihan tajunnut tätä sänkyyn tarjoiltua aamupalaa, vaan olisi halunnut syödä sen itse ja sitten vaan itki isin sylissä.. Parempi oli siis tänävuonna syödä äitienpäivän aamiainen pöydässä ;) Sitten lähdin lasten kanssa omalle isoäidilleni, jonne tuli oma äitini ja muita sukulaisia. Oli kyllä kivaa!! Hani meni katsomaan Suomi-USA pelin Hartwall areenalle!! Harmi, kun Suomi pelasi huonosti... MUTTA toivotaan, että tänään menee paremmin, sillä mä ja Hani mennään kattoo tänään Suomi-Kazakstan!!! Wuhuuu, me huudetaan Leijonat voittoooooonnn!!!!! Se on eka MM-peli, jota pääsen livenä katsomaan! :D

Nyt on ollut kyllä niin kauniita päiviä (paitsi ne kaksi sadepäivää), että ollaan vaan nautittu ja ulkoiltu. Lapset ajaa ihan hulluna pyörillä ja Padepade käppäilee siellä seassa! On se niin mainio tyyppi, aina pikku virne tai superhymy kasvoilla. Ihana ilopilleri!! Ade pääsi isin pyörän kyytiin, siihen istuimeen. Oli kuulemma koko ajan päristellyt! ;D Ade päristelee leikkiessään autoillakin ja tykkää niillä leikkiä. Myös hoitaa nukkeja siskon huoneessa. Laittaa niitä pinnasänkyyn ja peittelee, työntää nukenrattaita ja pitää sylissä - kunnes heittää maahan! Kovat on otteet vielä ;)

Mulla on aina näin keväisin hirvee rusketusvillitys! Solariumiin en mene, koska se on vaarallista ja kesäsinkään en oikein hyvin rusketu, joten värin otan purkista. Aikaisempina vuosina olen käyttänyt Doven päivettävää kosteusvoidetta, sitä vaaleampaa sävyä. Se on ollut ihan ok, rasvaa saa laittaa muutaman kerran ennenkuin mitään väriä näkyy... Tänävuonna ostin sen tummemman sävyn. Sillä näkyi jo heti ekalla kerralla! Tästä mä tykkään!! Ainoa miinus on hitaasti imeytyminen vaikka hieroisi ihoon kunnolla... Tuoksussa on myös parantamisen varaa, mutta ei se nyt ihan pahin ole. Acolla on myös hyvä päivettävä kosteusvoide vartalolle ja varsinkin kasvoille! Sitä vartalolle tarkoitettua lotionia käyttäisin enemmän, jos olisin Doven kanssa saman hintainen..

Tänään alkoikin sitten mun 1 herkkupäivä/ vko.. Oh my.. Mulla kun se on mennyt pikkasen toisin päin, nimittäin mulla on ollut vain 1  herkuton pv/ vko!! Hupsii.. Päikkäriajat ja iltapäivät on ne pahimmat hetket... Just kun lapset nukkuu, olis vapaa-aikaa.... Pitää jotain Xylitol-pastilleja hommata ja laittaa vaikka sellanen suuhun, jos oikein pahaks menee.. Mut ei kai se mee, jos ei liikaa ajattele!

Padepade muuten "puhuu" jo! Syömään leipää = "määmääm pääpää", kaatuessaan sanoo "au", joo sillä on niin hassu, etten osaa sitä edes kirjoittaa! Se on jotain "jee":n, "jaa":n ja "joo":n sekoitusta.. Keke = "Tete", äiti = "ääti".. Sillä on muutenkin niin hauskoja juttuja..!

                                                 Aina niin iloinen Adepade!

                                            Lähemmäs kesää.....

                                         Benskun valmistama iltapala!

                         Tässä Benskun taidonnäyte sängyn petaamisesta. Waude!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti