tiistai 24. huhtikuuta 2012

Arkea, juhlaa & tavoitteita

Nyt on juhlittu! Wuhuu!! Ja kivaa oli :) Päästiin kultsin kanssa hotelliin yöksi ja voi että, mä niin rakastan hotellin (ja laivojen!) aamupalaa! Mulla on aina aamusin vielä hirvee nälkä.. Oli taas vaikka ja mitä! NAM! Pahoin pelkäsin hirveetä krapula-sunnuntaita, mutta ei sitä tullutkaan! Väsytti kyllä, koska nukuin nekin vähäiset 6 tuntia huonosti, kun vahdin herätyskelloa etten vaan nuku aamupalan ohi ;) onpas surullista! Mutta sen arvoista ;) Hehee!


                                          Sokos Hotel Flamingo


Sunnuntaina käytiin vähän Hulluilla päivillä ja vähän puutarha jutskia kattomassa ennenkuin mentiin kotiin. Voi että, kun oli pikku mussukoita niin kova ikävä! <3 Illalla mentiin vielä pihalle koko kööri. Naapurin pojat oli kanssa ulkona ja kohtahan oli käynnissä hauska piilosleikki! Piiloja ei nyt ihan hirveesti ole, mutta kekseliäisyydestä pisteet lapsille! Keke meni kyllä melkein joka kerta samaan paikkaan ;) Mä vein leikkimökkiin puhtaat verhot! Se mökki onkin yks operation.. Oon pessyt sen sisältä kokonaan; katon, seinät, lattiat ja ikkunat. Eilen sitä jopa imuroin! :) Pesuun meni verhot ja matto. Matto pääsee takasin vasta kesällä, nyt on ihan turha edes ajatella. Adessa pääsi ekaa kertaa hiekkalaatikkoon ja voi että se nautti!! Oli kyllä niin kaunis ilma.


Maanantaina oli myös! Meillä mittari näytti +18C. Heti aamusta lähdettiin puistoon! Sieltä tultiin kotipihaan ja sitten syömään. Samalla vähän imuroin, söin sitten kun muksut meni päikkäreille. Otin ihan relax itsekin. Sitten pesin lattiat, syötiin välipala ja taas lähdettiin ulos! Kävelin kauppaan ja tein kunnon iltapalan kynttilöineen ja yllärinä marjapiirakkaa! Kaiken kruunasi sauna! :)

Tänään olisi vielä tanssi! Jospa sitä muistais ton sykemittarin tällä kertaa! Se on niin mielenkiintoinen kapistus ja harmittaa niin paljon, kun sitä ei muista!! On kyllä mielenkiintoista seurata omia sykkeitä.. Tanssi on vaan niin kivaa! Se flow fiilis on paras!! Kovaa siellä mennään, kun pääsee oikein vauhtiin, korkeimmiillaan syke ollut 199. Hui! Ainakin marjapiirakat saavat kyytiä. Niin, jos Zumbassa kulutat 500 kcal/ h, niin mulla kuluu salilla yleensä 450 kcal ja tanssissa samaa luokkaa. Rasvaa silloin menee noin 20% tanssissa ja noin 30% salilla.

Mä oon vähän suunnitellut, että miten mun kannattaa edetä tässä mun treenailussa. Tavoite on siis laskea rasva%:ia ja saada lihaserottuvuutta. Oon tässä miettinyt, että nyt tuo rasva% laskeminen olis fiksuinta, jotta sais ne lihakset jo nyt enemmän esille ja näkyis sitten treenitulokset paremmin ja se lisäis sitten ihan hulluna motivaatiota (vaikkei se kadoksissa ole nytkään). Kesö tulee, ja haluunko sitten lähteä salille? ...öö.. haluun, mutta en saa nyt haluta :) Yleensä kesällä mun käynnit on harventuneet, siksi voisin aloittaa sen rasviksen. Samalla pidän tätä testinä, että miten hyvin tämä toimii ilman, että menee saleille tms. Tanssista en luovu, mutta sekin loppuu kesäkuuhun mennessä. Pian jää marjapiiras haaveeksi, mutta nou hätä. Saa  herkkujakiin syödä, mutta hieman vähemmän.

Rautaista viikkoa ;)









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti