torstai 23. elokuuta 2012

Lomasuunnitelmat

Se on kuulkaan nyt sellanen juttu, että mä olen oikeasti oikealla lomalla. Mulla on kesäloma. Vaikka tuntuu syyslomalta, muttä pääasia, että tuntuu lomalta. Mä en kyllä aina hetkittäin edes tajua tätä, että voin tehdä mitä vaan ihan ittekseni!! Mahtavaa.

Tämä kyllä maksaa sen, että olen erossa lapsista ja vien niitä sinne päiväkotiin. Hyvänä puolena toki se, että saavat totutella lyhyillä päivillä aluksi, koska sitten kun menen töihin se on 07-17, mitä siellä pk:ssa aikaa viettävät jos siis menevät mun aikataulun mukaan. Ihana isi pelastaa ja sitten saavat olla lyhyempiä päiviä. Siis mustahan toi 10h päivä on törkeä, ei noin pienillä pitäisi olla!

Mulla oli/ on kovat suunnitelmat oman liikuntani kanssa. Rakastan aamuisin liikkua ja näin lomalla ollessa sehän on helppo ja hyvä toteuttaa. No, mites sitten kävi? Tulin flunssaan !!! Kyllä nyt muutamat kirosanat sopii tähän väliin #%$¥\ kaipa se stressi siitä hiljalleen purkautuu....

Onneksi sentään jotain hemmottelua: olin kampaajalla ja sitten rakas ystäväni teki minulle lyhyen (25min) reikihoidon. Se oli uusi kokemus, mutta oikein hyvä sellainen!! Sydän Chakrassani tunne oli voimakkain. Jotenkin aistin sen jo ennalta, että siinä kohdassa, rintalastassa, (jos siihen edes kosketaan) tuntuu eniten. Ja niin se kuulkaas tuntuikin! Tuntui käsivarsissani asti. Huh!

Nyt sitten kuntosali ja lenkit on out of question, ennen kuin taas tervehdyn. Tänään "lenkkeilin" kyllä kauppakeskuksessa hankkien synttärilahjoja viikonlopun sankareille. Huomasi kyllä, että kuuma alkoi puskea eli ihan kunnossa ei olla. No ei hei, omaan kunnon viskibassoäänen, välillä yskittää ja välillä niistän. Onneksi nenä pysyy suht hyvin auki. Kyllä yritin välttää puhumista niin paljon kuin mahdollista tuolla kaupoilla. Mutta miten just silloin, kaikki myyjät innostuu kyselemään, että "tarviitko apua?" ...varmaan hämmästyivät, kun suuni avasin! ;)

Eilen sitten sairaspäivänä kokeilin akryylimaalausta kynsiin. Opettelin kukkia. Noh, sanotaanko että ihan ok ekaksi kerraksi -ja jopa vasemmalla kädellä-, mutta kyllä sitä kehitystä pitää näkyä ja mielellään pian! Mun on pakko välttää noita kynsitarvikekauppoja ja askartelukauppoja... Mä oon ihan hurahtanut noiden kynsien koristeluun!! Vähän lisää värigeelejä, erilaisia timatteja, hileitä, helmiä, rouheita..... :)

Kohta hakemaan mussukoita päiväkodista! Voisin mennä jo, en osaa olla kotona ihan vaan ilman tekemistä.. Ja kun Bensku aamulla itki isoja kyyneleitä ettei halua mennä sinne... Annoin huivini sille, niin saa äidin hajut tueksi ja turvaksi. On se kyllä kova paikka ja itsellekin tosi kurjaa. Saa pidätellä kyyneliä ja yrittää olla mahdollisimman rohkaiseva ja kannustava. Meillä on yleensä iltaisin tämä itkukohtaus.. Nyt se tuli ekaa kertaa päiväkodissa. Adepade alkaa itkeä heti kun sanon, että "äiti lähtee töihin. Hei hei!" sitten Ade alkaa itkeä ja haluaa syliin. Keke ei ole vielä tähän mennessä itkenyt tai pistänyt hanttiin. Yöpissailut on ollut poissa tällä viikolla. Laitoin sille vaipan yöksi... Viime yönä ei ollut vaippaa ja kuulin, että poika kävi vessassa. Sitten myös alkoi kuulua ääntä ja menin katsomaan, niin Keke katsoi Youtubesta lastenohjelmia klo. 03.55... Sanoin, että nyt pitää vielä nukkua, nyt on vielä yö. :) reipas 3vee :) se päiväkodista hakeminen on kyllä ihan parasta!! Ne ilmeet ja se jälleennäkemisen riemun osoitus!! Parasta <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti