keskiviikko 1. syyskuuta 2010

Syksyllä arki palaa

Ihanaa kun tulee syksy!!

Raikas ilma, kaunis luonto, kynttilät ja saa pukea päälle!
Nyt vaan kesävaatteet pois, syys/talvikerrastot esiin ja tietty tsekkaus, onko lapsilla kaikki syksyn ja talven varalle.. Paljon hommaa, mutta eiköhän se tässä hiljalleen. Tänään en vielä aloita -ehkä. Fiilispohjalla on paras mennä, asiat hoituu ilman kiristävää tunnetta ohimoilla... :) Ensimmäinen syysnuhakin on tullut mulle ja B:lle.

Tein päätöksen juuri tänäaamuna. Yritän löytää asioista hyvät puolet ja yritän olla niuhottamatta ja iloita kaikesta, jota mulla on. Viime aikoina (tai aina) olen ollut liian tiukka pipo ja sellanen rasittavuus, että ei kukaan jaksa. Itseenikin ärsyttää sellanen! Onneksi tajusin sen ja voin muuttua, ainakin jossain määrin.

Koko kesänä en ole käynyt salilla! Ääk.. Niin se aina menee, että kesällä ei tule käytyä. Nyt aloitan taas ja innolla! Tänään alkaa tanssi ja sitä on niiiiin odotettu! Mieskin on iloinen, kun kuulemma mä muutun tiukkiksesta vähän iloisemmaksi. :)

Haaveet omasta kodista on mielissämme aina.. Se oma piha, enemmän tilaa... Voi että! Olis kiva, kun vois rakennella lasten kanssa kaikkea ja kesällä voisi istuttaa porkkanaa, salaattia yms kun B on siitä myös puhunut. Ja muutenkin! Voisin vaihtaa paikkakuntaakin, olen melko avoimin mielin, riippuu ihan alueesta. No saas nähdä, mitä elämä tuo tullessaan ja missä sitä ollaan viiden vuoden päästä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti